Kategóriák
 
 
 
 
Hogyan vásároljon
 
 1. Válasszon árut - töltse meg a kosarát
Azokat az árukat, amelyeket meg szeretne vásárolni online áruházunkban, beteszi a kosárba a "Kosár" gombra kattintva, majd folytathatja a vásárlást, és kiválaszthatja kedvenc cikkeit vagy menjen egyenesen a kosárhoz. Több tételt vehet fel kosarába, különböző mennyiségben. Ha befejezte az áruk kiválasztását, lépjen a kosárba a weboldal jobb felső sarkában található „kosár“ ikonra kattintva, ellenőrizze a megrendelt tételeket és menjen tovább a Pénztárba.
 
 
 
2. Írja be elérhetőségét, válassza ki a fizetési módot és a kézbesítést
Csak annyit kell tennie, hogy kitölti elérhetőségét, beleértve az e-mail címét és a telefonszámát is, amelyek különösen fontosak, azért hogy az árut minél hatékonyabban tudjuk kézbesíteni. Ha az árut a sajátjától eltérő címre kívánja kézbesíteni, kérjük töltse ki a szállítási cím részt is. Végül válassza ki a szállítás módját és a fizetés módját.
 
 
 3. Erősítse meg rendelését a „Rendelés feladása” gombra kattintással
Kérjük ne felejtse el bejelölni a szerződési feltételekre vonatkozó négyzetet. Ez követően e-mailben küldünk visszaigazolást, amely tartalmazza az összes fontos információt a megrendelésével kapcsolatban.
 

Mi történik eztután a megrendeléssel?

 
 
4. A megrendelés elfogadása és feldolgozása
A megrendelés beérkezése után telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendelt áruk elérhetőségéről. Amennyiben az áruk nincsenek raktáron, tájékoztatjuk a várható szállítás idejéről. Megerősítjük fizetési módját, számlázási és szállítási címét.
 
 
5. Megrendelés szállítása
Az szállításról telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt, amely egy linket tartalmaz az online nyomonkövetéshez a csomagjával kapcsolatban.
 
Az árukat 24 órán belül szállítjuk.
* a raktáron lévő árukra érvényes, 14:00 óráig megrendelve
* Az árut munkanapon szállítjuk
* banki átutalással történő előre fizetés esetén az árut csak az átutalt összeg beérkezése után küldjük el
 
 
6. A megrendelés kézbesítése
a) Az árut a GLS futárszolgálaton keresztül kézbesítjük Önnek, amely a kézbesítés előtt felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonon számon.
b) Ha a futár nem tudja Önt elérni, megpróbálja másnap kiszállítani az árut, vagy a megadott telefonszámon tud egyeztetni a kiszállításról.
 
* A szokásos kézbesítési idő munkanapokon 8:00 és 16:00 között.
* Az árukat hétvégén és ünnepnapokon nem szállítják.
* Ha pénteken rendel meg árut, a következő hétfőn kapja meg az árut.
 
 
Fontos!
Az áru átvételekor mindig ellenőrizze a csomagolást és az áru sértetlenségét. Károsodás esetén írjon jegyzőkönyvet a futárral, és ne fogadja el az árut. Amennyiben ilyen fordulna elő, kérjük mielőbb értesítsen minket az esetről és küldünk Önnek új terméket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió