Elektromágneses fogazott tengelykapcsolók, EZF
Tekintse meg a nagy képet
Elektromágneses fogazott tengelykapcsolók, EZF
Spojka EZF je určená pre trvalé mechanické spojenie strojov s možnosťou občasného rozpojenia priamo alebo diaľkovo ovládaným zariadením.Termékleírás182.880 Ft Bruttó ár:
Termékvariációk
Termékleírás
A tengelykapcsolók a meghajtó és a meghajtott alkatrészeket olyan lendkerekes fogaskerekekkel kötik össze, amelyeket elektromágnesek kapcsolnak össze és a rugók által szabadítják fel. A tengelykapcsoló meghajtott részét egy rugós hajtóművel ellátott mágnestest alkotja, amelyben a rugókkal és a beállító csavarokkal ellátott kompressziós csapok is elhelyezkednek. A gép meghajtott részének tengelyét a mágnestest furatának csatlakozóján rögzítik.
A tengelykapcsoló meghajtó része fémlemezből áll, amely fogaskerekes hajtóművel rendelkezik, amelybe egy nem-mágneses peremet illeszt be a külső fogazás. Az állandó mágneseket beillesztik a karimaba, hogy a horgonyot ki lehessen tartani. Az armatúra és a mágnestest öntvénye továbbítja a nyomatékot a hajtásból a meghajtott részbe.
A gerjesztő tekercs egy tartóra van felszerelve, amely egy mágnestest testén lévő gördülőcsapágyra van felszerelve. Két tekercselést kb. 300 mm-es szigetelt huzal vezet ki. Az orsótartó nem forog.
A fogazott tengelykapcsolókat csak nyugalmi állapotban, szinkron sebességgel vagy a fordulatok számának enyhe különbségével lehet bekapcsolni kellően rugalmas hajtással és a meghajtott alkatrészek alacsony tehetetlenségi nyomatékával. A leválasztás bármilyen sebességgel és átviteli nyomatékkal lehetséges a működési tartományból. A sebességváltó tengelykapcsolók száraz és kenéses környezetben egyaránt alkalmazhatóak. Száraz futás esetén a gyűrű nélküli tengelykapcsoló porsapkával van ellátva a golyóscsapágyban.
Az elektromosan működtetett fogazott tengelykapcsoló teljesítménye alacsonyabb, mint az elektromágneses többlemezes tengelykapcsolóval azonos átviteli nyomatékkal.
Adatok:
Feszültség: | 24 VDC |
Kivitelezés: | szárazon műkodő |
olajban futó | |
Névleges nyomaték: | 40 - 250 Nm |
Maximális fordulatszám: | 5000 - 7500 min-1 |
Új hozzászólás:
Válasz hozzáadása hozzászóláshoz: