Panaszkezelési eljárás

Kategóriák
 
 
 
 
 

A SELOS mágnesek internetes üzletének panaszkezelési eljárása

 
az üzemeltető és a vásárló/ eladó és a vevő/  közötti panaszkezelési feltételek szabályozása (a továbbiakban: PE)
 
Bevezető rendelkezések.
 
1. A www.magnesek.hu online áruház üzemeltetője (eladó): SELOS, s.r.o., Ľudovíta Stárka 16A, Trenčín, 911 05.
 
2. Az online áruház vásárlója (vevője) bármely természetes vagy jogi személy, aki áru (termék/ek) vagy szolgáltatás/ok megrendelésével elektronikus nyomtatványt küld el.
 
3. Ez a panaszkezelési eljárás szabályozza az Üzemeltető és az Ügyfél közötti jogviszonyokat az Üzemeltető által nyújtott áruk és szolgáltatások helyességére és minőségére vonatkozó panaszok kezelése során.
 
4. Panasz a jelen panaszkezelési eljárás alkalmazásában az Ügyfélnek az Ügyfél felé nyújtott áruk vagy szolgáltatások hiányosságaiért vállalt felelősség iránti igényt jelent, amely bizonyos jogorvoslatot vagy kártérítést igényel a hibás teljesítésért vagy a szerződés tárgyában megjelöt nem teljesítésért.
 
Panaszkezelési eljárás.
 
1. A PE értelmében a kedvezményezett panaszt nyújthat be személyesen, írásban vagy elektronikus levélben.
 
2. A panasznak különösen a következőket kell tartalmaznia:
• ki nyújtja be a keresetet (keresztnév, vezetéknév, állandó cím),
• a követelés tárgya, vagy az, amit az ügyfél állít,
• kinek szól a panasz,
• a kereset benyújtásának dátuma,
• az ügyfél vagy a Meghatalmazott személy aláírása, a meghatalmazással együtt.
 
3. Abban az esetben, ha panaszt nyújt be az Ügyfél nevében e-mailben, faxon vagy a Meghatalmazott Személy által írásban, a panaszt egy meghatalmazással kell kiegészíteni, amely az Ügyfelet képviseli a panasz ügyében.
 
4. Ha a keresetlevél nem tartalmazza az e cikk 2. pontjában említett adatokat, azt indokolatlannak kell tekinteni.
 
5. A követelés kezelésének határideje a kérelem benyújtásának napjától számított 30 nap. Az Üzemeltető a panaszkezelésről írásbeli dokumentumot bocsát ki a Vevő számára.
 
6. A követelés az a nap, amikor az Ügyfél a követelést benyújtja. A követelés napját figyelembe veszik:
• postai küldemények esetén - a panasz kézbesítésének napja az ügyfél székhelye szerinti irodába
• személyes kézbesítés - a panasz másolatán szereplő dátum, amelyen az Üzemeltető megerősíti a kézbesítést
• elektronikus levélben történő kézbesítéskor - az elektronikus levél üzenet kézbesítésének napja az ügyfél e-mail címére.
 
7. Az Üzemeltető és az Ügyfél közötti egyéb, a jelen Panaszszabályok által kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra az Üzemeltető és az Ügyfél között megkötött egyedi szerződések vonatkozó rendelkezései, a Szlovák Köztársaság területén érvényes, általában kötelező érvényű jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadók.
 
8. Az Üzemeltető a jogszabályokban és az üzleti környezetben bekövetkező változások miatt bármikor módosíthatja vagy kiegészítheti a Panaszkezelési Szabályzatot. Az Üzemeltető a panaszkezelési szabályzat tényleges megfogalmazását a saját weboldalán közzéteszi.
 
 
Ez a PE 2014.10.01-jétől lép hatályba és teljes mértékben felváltja a korábbi PE-ket. Az üzemeltető fenntartja a jogot a PE-k előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió